Monday

Ieri mi-am facut profil pe un site cuplator. Am zis sa vanez si inainte sa vina seara. Lucram pe doua planuri acum. Bun. Nu stiu cum functioneaza inca, dar pare simplu. Cauti, trimiti mesaje, primesti mesaje etc. Browse. Hm. Clichezi acolo pe tot felul de chestii si teoretic gasesti ce cauti. Ce varsta vrei, inaltime, greutate si in plus ai si optiunea telectual/netelectual. Dam pe telectual sa nu ne incurcam cu analfabeti. Si gasim:

tandru, viril, puternic intelectual si financiar.....ofer totul pentru o relatie foarte serioasa cu o femeie adevarata.Este "foarte usor" sa faci o femeie fericita! Trebuie sa-i fii : prieten, partener, iubit, frate, tata, profesor, educator, bucatar, mecanic, instalator, arhitect, stilist, electrician, sexolog, ginecolog, psiholog, psihiatru, terapeut si amabil, simpatic, sportiv, iubitor, atent, gentleman, inteligent, amuzant, creativ, sensibil, puternic, intelegator, tolerant, modest, sincer, practic, curajos, recunoscator, vesel, pasional.......Asa sunt eu....dau tot pentru IUBIRE.

Hmmmm... Incestuos. Minte. Orgoliu cat casa. Supraevaluare. Frustrat (nu e nimic din cele enumerate dar ar vrea sa fie). Reclama ca la teve. Se intinde pe jos ca presul. Am pe ce sa-mi sterg picioarele. Next!

DUBITO, ERGO COGITO; COGITO, ERGO SUM.
A posteriori ad libitum ad infinitum.
Sapienti Sat.
Gomes rines sit eoli nes.

Ei da, m-ai lamurit, ce sa zic, telectual, nu gluma, acu' vrei sa ma si abonez la dictionar de limbi decedate online. Get a life! Next!

Va rog io mult, daca ma recunoaste careva sa nu ii zica lu' nevastamea. Sunt un porc de barbat care minte cu nerusinare, un mutulica care nu e in stare sa lege do-ua vorbe, artagos si mofturos, simtul umorului canci.

Psihologie inversa. Ce-am mai ras, ce sa zic, are simtul umorului cam cat spuna doua bancuri cu Bula la care sa ma amuz de politete. Next!

Caut o nebunatica (nu strica nici doua), pentru o nebunie mica.

Adica vrea o perversa-doua pentru o orgie prestabilita. Next!

i-mi place: viata, aventura, masinile si nu in ultimul rand fetele frumoase

Ca tu e-sti baiat de banbu, nu? Si i-ti place toate astea pentru ca ti s-a cariat neuronul ala de plictiseala.

Doamne, ce ma fac?

...sunt ok, nu ma impiedic de stalpii de pe trotuar :) si nici de usile din sticla :)

Asta lucreaza in publicitate. Poate e ceva de capul lui, astia ar trebui sa aiba imaginatie. Si daca nu se impiedica de stalpi pe strada, e exact ce-mi trebuie... Poate are grija sa nu ma dau cu capul de pereti, asa ca il contactam. Eu si cu mine. In poza arata bine, datele daca sunt corecte... bingo! Ne vedem diseara. Ergo, ma fut.

No comments: