Thursday

Hm...

Aseara, dupa ce am vorbit cu Adonis la telefon vreo ora, m-am hotarat sa stau pe bara, pentru ca desi nu urma sa-l vad imediat, azi avea sa fie ziua. Am iesit sa beau o cafea cu fetele. O terasa noua, lume noua. Pe scurt, de cand m-am asezat am observat ca sunt filata. De o tipa. Misto. Nu mi-am inchipuit mai nimic pana cand a venit dupa mine la baie si s-a prezentat. Si a spus ca vrea sa ma cunoasca mai bine. Opa. Am dat sa-i spun ca daca n-are nimic semnificativ intre picioare, nu vreau eu s-o cunosc. Dar imi pune un deget pe buze si zice 'hai doar sa bei o cafea cu mine. Atat.' Mai... fato. Nu vezi ca nu? Ea insista. Eu ii spun in final ca-mi place confortul pe care ea nu mi-l poate oferi si ies pe terasa. Cand sa plec, vine iar si ma intreaba daca ma poate conduce acasa. Mai fato, ce nu intelegi? Te rog te rog te rog. Hm. Hai. Pe drum vorbim putin, apoi imi trece prin cap. Pai ce-are daca vad si eu cum e? Si o iau la mine.O sa fie interesant... A fost, recunosc. M-am dat cu capul de toate alea de vreo doua ori. Dar in afara de punctul terminus, a fost mult prea aiurea. N-am facut nimic, stateam si asteptam sa vad cum se procedeaza. Dar nu aveam de gand sa prestez reciproca. A fost putin dezamagita. Apoi. Ok. Interesant. Am inteles. Aaaaaa ce somn imi e... te conduc? Ea zambeste si zice, dorm la tine. Huh? Nu, mai fato, nu dormi la mine. Ba da. Huh? Iti plac, ma vrei, raman aici. Ce face? Mai fato. Baga-ti mintile-n cap. Vrei sa te iau de nevasta? In final o scot pe usa, rasuflu usurata si-mi zic, am facut-o si pe asta. Ma indoiesc ca se va mai repeta pentru ca vreau ... da. Aia vreau. Ma trezesc dimineata si cand sa ies pe usa, sa lesin. Fata era la usa, pe jos. Hai c-am pus-o. M-am ales cu o dementa. Se tine dupa mine pe scari zicand, te astept. Mai fato. Du-te ma acasa. Aici e casa mea acum. Crezi ca ma folosesti si ma lasi balta asa? Huh? Ce face? Incerc sa-i explic in doua vorbe ... Incepe sa planga. Ei, nu. Nu tine. Vede ca nu tine si alearga iar dupa mine. Apelez la clasicul: sunt maritata, a fost o chestie de moment, esti draguta, dar du-te acasa. Doamne, pentru o clipa am crezut ca sunt barbat. Ma sui in taxi si o vad in urma, postata in strada, cu o privire... ati vazut The Ring? Cand iese aia mica din teve? M-am cutremurat. Daca nu mai scriu de maine...

No comments: