Monday

Fir-ar sa fie, m-am indragostit. Pai asta-mi trebuie mie acum? Nu spun cum a fost, ca a fost prea bine. Ne-am povestit o gramada, poate prea multe, dar cica asa e normal. Asa e normal daca urmeaza sa avem ceva de impartit mai departe, si cine stie... Ca si el a iesit de curand dintr-o relatie si zilele astea individa se duce la el sa-si ia lucrurile. Stim noi ca se mai intampla si sa nu le stranga pana la urma, ca parca o vad cum incepe sa verse lacrimi amare luandu-si tandru ursuletul de plus primit de la el cu nu stiu ce ocazie, iar el isi aduce aminte de vremurile bune cand faceau oale de lut impreuna si uita ca asta era o pramatie drogata care-l ameninta constant ca isi ia zilele daca o paraseste. De-aici, suspine si tentative.

Ma rog. Vedem noi. Pana una-alta, este bine bine, foarte bine. Dar stim cu totii ca trei zile nu inseamna mare lucru. Totul se poate schimba intr-un minut. Vezi pe cineva pe strada si gata. Clic. Il vrei. Il vezi pe dulcele tau iubit cum se scobeste in dos si gata. S-a taiat. Cand eram mai mica l-am parasit pe unul pentru ca iarna fiind, purta - de frig - izmene pe sub pantaloni. Albe. Era prima oara cand vedeam asa ceva si tot avantul meu s-a dus pe apa Sambetei, brusc m-a luat o 'durere de cap', m-am scuzat si am abandonat proiectul 'hai sa ne-o tragem'. Cum naiba sa te exciti cand vezi asa ceva? Pe altul l-am facut de rahat, zau, merita, pentru ca nu avea bunul simt sa-si defriseze anumite zone. Sa vomit, nu alta, cand si-a dat chilotii jos si am vazut trompa iesind din fata unei maimute. Fara ochi. Mi s-a facut greata si nu m-am putut abtine. Pai bine, mai baiatule, nu ti-e rusine sa te etalezi asa in fata unei doamne? Si ai pretentia sa facem toate alea cu gretosenia asta la vedere, si, mai rau, la simtire? Nesimtiti, dom'le.

Adonis e perfect pana acum. Urasc ca trebuie sa recunosc asta. Zice nu mai vrea sa doarma fara mine. Trebuie convins. Nu ma arunc eu asa usor in bratele abisului. Altfel ma invat cu binele si ma trezesc ca-mi face figura. Intai ma conving ca nu mai are treaba cu pastilata, deocamdata e periculos. Cred ca daca sunt pe bune indragostita de el (ramane de vazut totusi) si il apuca vreo melancolie ca aude nu stiu ce melodie care-i aduce aminte de ea... sunt fioroasa, am zis asta? Nu vrei sa ma faci geloasa, ca ai pus-o. Pesimista mai sunt. Poate e bine totusi si ma ambalez degeaba...

No comments: