Wednesday

Ora 8, trop-trop ca am intarziat deja 3 minute si mai am vreo 2-3 de purces. Ajung aproape de locul intalnirii si dau cu ochii de un exemplar din cele mai reusite create vreodata. Are o floare in mana. Deja am emotii. El sa fie? Seamana de departe. Se uita la mine lung, ma apropii de el si ma opresc la vreo doi metri. Ceva in neregula. Sau poza nu era recenta si intre timp i-a crescut parul. O piele delicioasa, un ten numai bun de reclama la creme de ras, un tricou fara burta, as fi vrut sa-i vad si posteriorul dar n-am avut ocazia pe moment. Ne uitam unul la altul o clipa, zambeste si zice: Nu esti tu, nu? Eu sper ca sunt, mai baiatule, altfel facem in asa fel incat sa fiu. Rade. Zice un nume. Damn it. Nu-i al meu. Intind mana si ii cer telefonul. Mi-l da si introduc repede numarul de telefon, dupa care ma apelez. Rade iar. Nu rade, mai baiatule ca nu-i de gluma. Nu avem timp de pierdut, cand terminam ce avem de facut pe-aici, trebuie sa ne vedem. Neaparat, zice el. Mai salivez o clipa si imi iau talpasita spre ... ce-o fi, o fi. In cei cativa metri pe care-i mai aveam de parcurs pana la baiatul care nu se impiedica de stalpi, imi imaginam cum Adonis e lipit de un zid, gol (Adonis, nu zidul) si artista din mine ii face portretul. Mmmmmmm.

Am ajuns la intalnire lingandu-ma pe buze, de-o fi crezut baiatul ala ca mi-e pofta de el. Iar eu ca vaca intorc capul pentru ca-mi amintesc ca am uitat sa ma uit la posteriorul lui Adonis. Care Adonis era intors spre mine si cand m-a vazut iar l-a pufnit rasul. M-am strambat la el si am revenit la baiatul ok. Plecam, eu mai intorc capul o data, doar-doar vad fundul lasat in urma, dar nu mai e. Urmeaza o cafea, discutii timide, balbaite, pana la urma se relaxeaza, imi spune de jde ori cat se bucura ca ma cunoaste, ca in sfarsit are si el cu cine sa vorbeasca, dar se bucura asa tare ca vorbeste numai el. Si vorbeste. Si vorbeste. La un moment dat ma uit ostentativ la ceas. Zice, te grabesti? Hai sa ne plimbam, zic. Zis si facut. Mergem pe o strada mai putin populata, intuneric, eu cu gandul la Adonis. Baiatul OK vorbeste. Fara sa-mi dau seama, ridic un bat de pe jos si incep sa ma joc cu el.Trecand pe langa case cu curti cu garduri cu bare, incep sa zdrangan batul de fiecare bara a fiecarui gard si fac asta pe toata strada. Gandindu-ma la Adonis. Fac asta de cate ori sunt pierduta in lumea mea. Din care ma trezeste baiatul OK: ce faci? Ce fac? Gestul asta pe care il fac numai copiii. Te plictisesc? Ma opresc si-mi dau seama ca nici nu am avut timp sa-mi dau seama daca ma plictiseste. Imi propun sa ma concentrez un pic la el si cu gandul la Adonis, mi se face chef brusc. Ma apropii de el la un centimetru si dupa o scurta pauza de citit in ochi, il pup. Asta se inmoaie si percuteaza. Soft, insa. Bun. Cum facem sa trecem la nivelul urmator, ca eu chiar am chef... Il mai incalzim un pic, nu? O mana sub camasa, una pe gat si deja fierbe. Vrei sa dormi la mine? galgaie el. Sa dorm? Putin probabil, dar hai la tine. Acum.

Pana sa intram pe usa eu nu mai aveam chilotii pe mine, iar el camasa si cureaua. O salbaticiune. Superb. Insa. In primele 5 minute de sex salbatic pe covor m-a extenuat si mi-a taiat elanul schimband pozitia la fiecare doua miscari. Mai baiatule. Oi fi stiind tu 180 de pozitii, tantra yoga kamasutra honda mitsubishi, dar hai sa ne oprim pe rand la fiecare sa inteleg si eu ceva. Nu. Omul trebuia sa-si prezinte repertoriul, sa arate tot ce stie din prima. Fatal. Pentru ca mi se taie, nu apuc sa simt nimic, e doar sport si multumesc, am abonament la sala. Cand tocmai ma intorcea iar grabit sa isi etaleze cunostintele, ma sustrag si ma ridic. Doare? intreaba el. Ce dracu sa doara, mai baiatule, ca m-ai ametit. Potoleste-te putin, fa un rezumat al catalogului de pozitii si arata-mi 2-3 mostre. Alege tu, zice el. Bun, fata la tavan. Ma postez si inainte sa incep sa ma simt bine, hop, se ridica. Stai ma acolo, unde te duci? In sfarsit, il potolesc putin si-mi vad de ale mele. Ma uit in jur si vad ca nu am de ce sa dau cu capul si ma destrabalez. Nici nu termin bine, hop, ma trezesc la podea cu el peste mine. Sunt obosita deja, asa ca cedez. Ghinion. Iar ma invarte, iar ma suceste, iar ma ameteste. Si prea curand nu se opreste ca n-ai dracu cum sa ajungi la un rezultat daca te agiti atat. E clar, saptamana asta nu ma duc la sala.

No comments: