Sunday

Sambata

Ieri m-am rasfatat. Masaaaaaaaaaj. Meritam. Ma gandeam sa fiu seara in forma. Care seara a venit si eu nu reuseam sa ma mobilizez sa ies din casa. Sunau fetele continuu, hai, hai, ce hai ma, cand am vazut ce frig e, mi s-a taiat de iesit din casa. Am dat muzica tare, incheiat hanoracul pana la gat si am iesit pe balcon sa citesc. Sutisem o carte de la serviciu, ca m-a enervat seful meu. Sa vezi faza. Stateam in birou si imi numaram degetele. Era cel mai interesant lucru pe care il aveam de facut ieri. E vina mea ca lucrez sambata? Si brusc apare in usa deschisa un coleg care incepe sa faca pe pinguinul. Dar cu o mutra ingrijorata. Ma las pe spate si incerc sa ghicesc. Sad Feet? Imi face semn disperat intr-o parte a holului si o tunde. Ma scarpin in cap si revin la degetele mele. Cand, deodata, se aud pasi apasati (aici puteti pune voi coloana sonora care vi se pare potrivita) si in locul pinguinului trist, cadrul usii se umple cu seful meu. Care se sprijina de usa cu o mana si pe cealalta o propteste in soldul generos. 'Did you place the Penguin order? You did not. THAT is why we still lack the latest of their entries! THAT is why.... what are you looking at me like that? Weren't you supposed to do it last week??' Ahaaaaaaa... asta facea Sad Feet... da, am uitat. Ma rog. Revenind, stateam pe balcon cu cartea sutita si un ceai de tei, cand imi azvarl ochii la balconul vecin, unde cineva repara o bicicleta. Nu-mi cunosc inca vecinii, abia m-am mutat, toata casa e numai cutii, asa ca e momentul sa studiem vecinii. Daca tot sunt la indemana. Aici avem un reprezentant al sexului care repara de obicei biciclete in balcon. Un exemplar reusit as spune. Sportiv. Transpirat (ce naiba, bate vantul si el e transpirat?), munceste de zor. Imi place sa vad barbatii la treaba. Doar ca barbatul se intoarce si se sterge pe frunte si fruntea apartine unui pustan de maaaaaaxim 20j de ani. Ma vede, se uita putin mirat, zice salut si se intoarce la bicla lui. Hmmm. Cute. Da, cartea. Chiar asa, 20j de ani, neeeeeee... nu dau lectii. Cartea. Pe naiba, n-am chef. Sambata seara, balcon, muzica, frig. Ar merge. Neeee. 20. NU. Mi-e teama ca va dezamagesc azi. Dar ne-am salutat. Si maine e o zi.

5 comments:

weebzam said...

am aici ceva pentru tine.

http://picasaweb.google.com/weebzam/GeanaMea/photo#5240632795962914370

spor in ramura :)

do not as i do said...

multumeeeeeeeeeeesc! apreciez foarte foarte mult! plecaciuni

Anonymous said...

nu ne lasa asa! vrem ziua de maine!

weebzam said...

cu placere. vezi sa scoti scrisul cu rosu.
umm...bafta?

do not as i do said...

panic: bafta la scos scrisul rosu? :D
mersi oricum. sunt curioasa si eu...

anonim: mai baiatule... vine, vine...