Wednesday

A doua seara

De data asta ma dichisesc cu achizitiile noi. Ma intorc pe toate partile si sunt multumita. Drept pentru care trantesc usa dupa mine si ma duc sa ma intalnesc cu o prietena, care numai prietena nu mi-e, dar merge si ea la agatat. Ne asezam la bar pe scaunele inalte si sunt atenta sa se vada danteluta de la ciorapi. Pai ce, ne incurcam? Arunc o privire neinteresata in stanga, una in dreapta si din pacate nici un musteriu decent. Neinteresul meu creste insa in momentul in care dinspre locul privat vine un mandru reprezentant al sexului tare. Inalt, abdomen plat (ala, 6 pack), umeri lati, privire inteligenta, o piele alba si imaculata intinsa peste niste brate lucrate intens. Bietul se impiedica de piciorul meu drept pe care il asezam intamplator in acel moment peste cel stang. Cavaler isi cere scuze si imi zambeste dulce. Apoi se duce la o masa la care il asteapta o... o... o nulitate. Ma intorc cu totul spre el, caci evident, el este tinta acestei seri. Timp de o ora ne privim pe ascuns, dupa care se ridica si pleaca impreuna cu nulitatea. Ma pleostesc putin, dar ma hotarasc sa mai arunc un ochi in jur. Cine stie? Trec 20 de minute in care fumez tigara de la tigara si ce sa vezi? Cavalerul intra pe usa si vine drept la mine zambind. Sting tigara fumata pe jumatate, platesc, ii fac semn amicei ca 'vorbim' si trec pe langa el fara sa-i arunc o privire. Bine jucat. Uite-l cum vine ca un catelus umflandu-mi egoul la maxim. Dau sa opresc un taxi, dar cavalerul imi intinde bratul si spune: sunt cu masina. Ma intorc cu spatele la el si intind iar mana dupa taxi. El: nu vreau sa te jignesc, dar atractia intre noi nu poate fi trecuta cu vederea. Cu siguranta este ceea ce unii numesc dragoste la prima vedere. Ma uit la el chioras si spun: Mai baiatule, pe cine pacalesti tu? Dragoste la prima vedere in cazul de fata se numeste vreau sa mi-o trag cu tine acum fara sa stiu cum te cheama. Zambeste inteligent, isi pleaca ochii si tace. Hai, zic eu. Acum. Ridica ochii spre mine si intreaba "naiv" : acum? Il iau de o aripa si il trag la umbra. N-am facut niciodata asta si trebuie trecuta in catastif. Sex in plex pe strada. El zice, hai macar dupa colt. Hai dupa colt. Incepem sa tragem unul de altul salbatic, la mine mai mult ca sa vad cum e, in sfarsit, simt ca e momentul sa trecem la prezervativ, baiatul stie lectia se pare, scoate repede obiectul, trage cu dintii de ambalaj, cu o mana sufleca manecuta si da-i sa vezi. Nimic. Omul incepe sa geama si ma izbeste de zid vartos. Bine, bine, dar cu ce? Cu pelvisul domnule, ca altceva nu pare sa aiba. Il opresc si ma uit in jos. Zaresc cu greu cauciucul lucios, dar sa mor daca stiu pe ce sta. El incepe iar sa ma pipaie, ma saruta cu foc si impinge iar. Bun. Mai, baiatule, eu ma cam plictisesc aici. Ce s-a intamplat, intreaba el? Pai nu s-a intamplat, aia e. Ce facem aici? E prea mica pentru tine? Prea mica? Ce?? Se retrage frustrat, se incheie la slit si zice: Cu cine te-ai ***** soro pana acum? Cu negri?

Imi trag fusta in jos si vad portjartierul. Pai bine ma, pentru penis-buton am dat eu 200 RON? Bunatate de danteluta. Si ciorapii de matase. Dau coltul si intind mana dupa taxi. Penis-buton striga dupa mine: Eram intimidat. Ne mai vedem?

M-am urcat in taxi cu promisiunea ca nu mai pun banda adeziva pana nu masor obiectul muncii. Uite cum am ajuns. Acum trebuie sa ma masturbez ca sa mi se faca somn. Ce m-am enervat.

No comments: