Sunday

Quickie

In primul rand, multumiri pentru noua faţă. In al doilea rand, multumiri pentru soare. In al treilea rand, multumiri pentru cine mi-a pus vecinul alaturi. Caci cu vecinii daca nu stiti, va puteti intalni si la lift. Si puteti chiar urca cu ei in lift. Si se pot intampla lucruri in lift, dar sa nu exageram. Cel putin de data asta. M-am dus sa-mi iau tigari si la iesirea din bloc vad un spate cunoscut. Spate care conversa cu o don'soara pe scara. Spate care s-a intors la tropaitul meu si odata devenit fata, m-a salutat. Am salutat politicos si am intins mana sa ma prezint. Deja ne vedeam a doua oara, nu? Da. Ma intorc in cateva minute si ia don'soara de unde nu-i. Insa ia tinerelul daca doresti. Da, doresc. Imi deschide usa politicos si vine dupa mine. Facem chiar si conversatie in asteptarea liftului. Urcam si zice, nu te intreb la ce etaj. Nu ma intreba (era gluma lui). Ajungem, iesim, in fata usii, uite cum imi cade cheia din mana. Ce naiba, parca m-am tampit, fac faze d-astea cu pustani? Hai ca uite cum intra cheia in usa. Cand sa inchid, vecinul zice, bem o bere pe balcon? La tine sau la mine? intreb. Fiecare la el, zice. Suntem la fel de aproape. Doamne. Inchid usa si ma las asteptata. Cam 20 de minute. Ies, ma astepta cu berea. Nu beau bere, zic. Mai am cola, zice. Mai baiatule, am eu ce-mi trebuie, intrebarea e ce mai ai tu. Asta micu tot vrea sa se dea barbat, dragalas, n-am ce zice, da' nu prea-i iese. Si chiar imi place asta. Sunt mai draguti ma cand sunt mici. Si tu mare. Nu te intimideaza orice-ar face. Anyway. Se leaga o conversatie despre mutat, vrei sa te ajut, daca nu te deranjeaza, nu ma deranjeaza, cand vrei tu, pai si acum, pai hai acum, pai hai deschide, hai, vine, ne apucam sa mutam chestii, bla bla, auzi, hai sa ne odihnim putin, hai, n-ai chef sa vedem un film, ba da, hai la mine ca vad ca n-ai teve, hai. Si ma duc. Ii dau 10 minute pana sa puna mana pe mine. Gresit. Ii ia 15 minute. Pe ceas. Ca a naibii muiere, nu stateam in nici o pozitie confortabila de agatat. In final nu stiu cum ridic mana ca gesticulam si ma prinde de ea. Ma, ce dragut. Ma tine de mana. La film. Ii dau 10 minute pana ma saruta. Pe naiba. In 6 minute era gramada. Ce dragut. Inca 3 minute si isi baga mana sub bluza mea. Aici am avut dreptate (desi acum nu m-am uitat la ceas). Bai, nici n-am apucat sa vad cu cine e filmul si asta micu tragea de pantalonii mei. Mai baiatule. Nu asa se face. Stiam eu ca dau meditatii daca intru in schema asta. Il imping mai incolo sa-l calmez si incep sa-l pup incet. Asta percuteaza un pic si bam, baga viteza. Iar il opresc. Ce? Cum ce? Mai usor ca nu plec. Inca. Ei bine, m-am chinuit o gramada sa-l domolesc, ca era infometat rau pustiul. Tragea de hainele mele ca disperatul. Stai mai baiatule ca se poate si altfel. Degeaba. A, da? Vrei rapid? Ia de-aici. Si doamna profesoara pune elevul neascultator la zid. Mai precis se ia o bucata pusti bezmetic si se aseaza sub subsemnata. Asta micu se calmeaza brusc. Prea tarziu. Smulg hainele de pe el- ooooooo, dar ce avem aici... zdrang, infasor scutecul si in 2 secunde este - ceea ce se poate numi - posedat. inca niste minute mai tarziu m-am ridicat multumita si am inceput sa ma imbrac. Ala micu era cu ochii in tavan si ingaima ceva neinteligibil. Din ce se vede in scutec, e multumit, deci nu am motive de ingrijorare. Mai verific o data daca respira si ies invigorata. Mi-am facut portia de fitness azi, echivalentul a 30 de minute de sport in calorii. Asta micu ramane pe lista. In caz de urgenta, spargeti usa. For a quickie.

2 comments:

Anonymous said...

l-ai marcat pe viata :))))

Anonymous said...

auzi? esti sigura ca mai traieste? poate erau niste spasme inainte sa-si dea duhul