Wednesday

ş-aşa-mi vinie câtiodatăăăăă

Ei, băga-mi-aş picioruţele mămucuţii şi tătucuţii în aia de te mai sună vreodată pe tine. Tâmpit ce eşti. Ce-mi zici mă boule să te sun dacă îmi răspunzi când o fuţi pe aia? Handicapatule. E, sa vezi tu futere ce-ti dau io tie acuma. Retardat duplicitar. Sa vezi tu acuma cum imi fac io prieteeeeeeni si ies la promenada in fiecare zi, tu-ti gelozia ma-tii (nimic personal cu doamna), si sa mai prind eu picior de maimutoi paros pe la usa mea. Gard electric imi fac ba. Si mai da tu pe la balcon, ca poate nu te-ai oparit demult. Ceapa degerata ce esti. Gata, musiu. Ura si la gara. M-am facut mare. Tu-ti copilu' ma-tii.

Numero uno

Stai sa vezi

1 comment:

flaiu said...

deci te`am citit de la prima postare până la ultima :))
și așa eram un pic depresurizată azi ... mi`ai cam ștampilat un zâmbet pe față :D
mulțumesc .. o să mai revin :D
numai bine și spor în ale rațiunii :)