Friday

Evrika!

Vineri seara, prima mea vineri din primul meu weekend de femeie singura. Pai merita sarbatorit ca atare, nu? Zi si facut. Trecem prin toate etapele de improspatare, punem ciorapeii sexi si tot tacamul si cu un ultim puf de parfum, iesim pe usa. Eu si cu mine, sa ne intelegem. Trop-trop pe strada - da, azi port tocuri - tup in taxi, tup din taxi, tup pe terasa plina ochi. Vad o mana ridicata, zaresc figurile cunoscute si ma indrept catre masa la care urma sa filez urmatoarele doua ore. La masa alaturata, vad eu din mers, trei tipi. Doi boccii, da' rau, unul frumusel, sapca smechera, tenisi, relaxat baiatul. Imi place asa, nu suport barbatii imbracati elegant, sunt penibili, corporativi, lipsiti de inspiratie, niste banalitati. Ma duc si pup fetele - niste penale, parca au iesit din Revista Metro - si o ridic pe una si ii soptesc conspirativ la ureche, ia muta-te tu dincolo ca am ceva de vazut de pe scaunul asta. Fata chicoteste cica pe faza si se supune. Nu ca ar fi avut de ales. Fara sa-l pierd din ochi pe Tennisman, comand un Campari Orange si ma pun la sueta. Plictiseala maxima, idioatele astea nu-s in stare de o conversatie neCosmo. Nu conteaza, am ce face, baiatul cu sapca - culmea, neagra, militareasca, nu de-aia cu ferrari sau coca-colo - imi arunca ocheada, crede el, pe furis. Bun, n-am timp de joaca, oricum dureaza incalzirea, vreau sa-mi fac si somnul de frumusete, chem ospatarul, intreb ce bea baiatul, ii zic sa-i mai trimita un exemplar din partea mea si astept. Patru minute mai tarziu ajunge bautura si apare reactia. Ma uit la el inexpresiv - exersat in oglinda - si tennismanul meu strange din sprancene zambind din coltul gurii, like 'whadda...'. Ridic paharul la fel de inexpresiva si imi aprind o tigara. Asta clar se intimideaza si se face ca ploua. Mingea e in terenul lui, drept pentru care intru intr-o discutie palpitanta cu fetele despre epilatul definitiv. Mai sting o tigara, Tennismanul nimic. Ia uite cum am cheltuit eu 13 ron aiurea. N-are nimic. De plictiseala, ma duc la baie. Ma intorc la masa si ce sa vezi, paharul meu de Campari a facut pui. Fetele chicotesc ca idioatele normal si fac semne 'discrete' spre Tennisman. Nu ma asez, imi iau paharul, ma duc la el si zdrang, noroc, mersi, eu sunt... El imi strange mana, bai, chiar o strange, nu ca panaramele alea de indivizi lesinati. SI mai si zambeste. Si ma mai si invita sa iau loc. Ma asez 'neimpresionata', incepe sa-mi placa tipul. Adica sa-mi placa. Adica da. Si vorbim. Si vorbim. Ceilalti doi isi anunta plecarea si Tennisman ma intreaba daca mai stau. Tac. Daca zic ca mai stau, zice ca pleaca, daca zic ca plec, dracu stie ce zice. Da' dupa cum ma foiesc parca as vrea sa nu plece. Si la naiba daca stiu ce sa zic. Aaaaaa... stai cu mine? El zice, stau. Daca stai doar cu mine. Stau, zic eu. Ma duc sa-mi iau tigarile, geanta, le fac semn fetelor ca am treaba, ele imi arunca priviri sugestive si de-alea gen 'you go girl' si ma intorc la el. Bai, misto tipul. Bun simt, un pic timid, deloc tampit, simpatic foc, in 5 minute deja sunt cu gura la urechi. Sper ca nu par ca rad ca proasta, chiar ma amuza. Si uite cum relaxarea mea se tensioneaza si incep sa ma intimidez. Parca nu mai am chef de baut si vrajeala ieftina, asa ca acum sau niciodata, zic, ia-ma de brat si spune-mi tu, ca parcul e la doi pasi. Platim si purcedem. Si de-aici urmeaza tensiunea aia, eu te plac tu ma placi te-as cam lua de mana etc dar bafta mea, am scos din mine niste dume de s-a impiedicat asta de ras si am iesit la liman. Liniste, intuneric, pustiu, ne asezam pe banca si incepem sa ne pupam. A venit uite-asa. Da' era pupat d-ala misto, nu d-ala de ti-o trag acum aici (credeam eu). Bine, bine, da' cu cat te pupi cu atat te-ncingi si cu cat te-ncingi, cu atat fierbe sangele in tine. Si fierbe pana cand Tennisman zice, la tine sau la mine? Mda. Foarte romantic, asa ca ma trezesc instant din visul de la 15 ani si zic, la tine (c-asa plec cand vreau si n-am surprize ca ma trezesc a doua zi cu tine la usa, in general, in particular, adica in cazul tau, m-as cam incumeta la suprize de-astea). Bun. Taxi, casa, dormitor rapid, dezbracat in doi timpi si trei miscari si... As face un dus, zice el. Mai ca-mi vine sa ranjesc cat ma tine maxilarul, bai baiete, asta chiar e spalat. Si intr-o secunda mi se nazareste: n-am facut niciodata dus cu nimeni (fara comentarii, da?), deci trebuie taiata si asta de pe lista. Drept urmare o iau inainte, gasesc baia, ma uit inapoi, el se uita un pic mirat, il chem a la pisicile aritocrate si vine pufnind in ras. Da, bai, Dus in doi. CUm naiba n-am facut eu asta pana acum? Intrat cada, el clar a mai facut asta ca a inceput sa ma spele imediat. Fara sapun, adevarat. Doar ca inchide apa calda si ma strepezesc toata. Tennisman ranjeste tot si se uita la etaj unde apa rece face ce stie ea mai bine si anume intareste anumite protuberante. Ma uit si eu, doar ca imi coboara privirea mai jos si nu la mine. Hai ma baiatule, da-o-ncolo, ce facem aici? E vinerea mea! Prima mea vineri de femeie libera! Cu asta vii tu la mine? El observa privirea mea piezisa si incepe sa-si maseze ... puta care se pare ca a ramas in nisip de cand era de-o schioapa. Ia sapunul sa-mi distraga atentia si incepe sa ma spele pe unde crede el. Dupa care, evident, urmeaza clatirea. Mai baiatule, zau ca nu-ncape. Imi desface picioarele si se concentreaza intens la introducerea jetului de apa cu tot cu capul dusului si cred ca daca l-as fi lasat ar fi bagat tot furtunul. Insa pricepe ca nu si dupa alte cateva minute de liru liru ma inveleste in prosop si ma ia ca pe mireasa numai buna de trecut pragul. Zic, ia uite ba, nici cand m-am maritat nu m-a luat al meu asa. Bun simt, ce mai. Ajung in pat asezata ca o floare gingasa si el trage brusc prosopul de sub mine. Rough, huh? Am ingaimat niste sunete si el ingusteaza ochii la mine. Imi arata un deget, gen- stai ca am ceva pentru tine si se intoarce cu spatele spre dulap. Se intoarce victorios cu o pereche de catuse, ranjind multumit. Hm. Asta e ori de bine ori de foarte rau. Un pic cam tarziu daca e a doua varianta. Dar. Vine in pat si incepe sa ma pupe din cap pana in picioare si zdrang, imi prinde mainile de pat. Dupa care isi face de cap. Dupa care. Imi mai arata o data degetul. Ups. He does it again. Ce mai are? Iese din camera si se intoarce. Cu ce? Cu un castravete. Mai baiatule. Pe mine m-ai intrebat daca-s vegetariana? Ca de fel sunt consumatoare de carne. Ma vede putin reticenta si ma intreaba: E vreo problema? O, da. N-ai mai incercat niciodata? NU. Nu vrei sa incerci? Ne jucam putin inainte. De fapt, daca stau mai bine sa ma gandesc, ce e scos din pamant e mai atragator decat chestia aia cu care se joaca el inca in nisip. Ma relaxez putin, zic cat poate fi de rau... Scoate un prezervativ din sertar, il muleaza satisfacator pe leguma si... fuuuuuuuuuuuuck! E receeeeeeeeeeeee! E din frigider, zice el. Nu, zau, n-ai un cuptor cu microunde? N-am. Si incepe sa sufle in el. Asta ori e diliu ori da, e diliu. As trece un pic peste, dar, adevarul e ca n-a fost rau, domne. Avea mana buna Tennismanul meu. M-a lucrat de n-am avut aer. Dupa, zice, vrei sa-ti arat ce mai am? Doamne... ce mai ai? Sare fericit din pat (asta n-a avut Craciun cand era mic) si deschide larg usa dulapului. Sex-shopurile de pe Magheru ar trebui sa il ia ca furnizor. Nici nu stiu ce naiba erau alea. Mi le-a insirat pe toate ca pe soldatei si... a inceput sa se joace cu ele ca si cu soldateii. Nu ma mir ca i-a ramas puta in nisip. Dar. Nu-i rau, domne, nu-i rau. Ma tot intreba, cu asta vrei? Cu asta vrei? Da' cu asta? Las' ca le incercam pe toate, avem tot timpul din lume. Mai baiatule... Pana sa termin ce urma sa zic, vvvvvvvvmmmmm, dau cu capul de bara din spate. Ce naiba a fost asta? Vvvvvvvvmmmm vvvmmm vvvvmmmm mai dau de doua ori cu capul (am zis eu ca lesin pan' la urma). Tot dadeam sa vad ce face vvvmmmm vvvvmmm dar de fiecare data cand ridicam capul, ma treceau toate alea. Deci. Am avut 3 (trei) Ooooorgasme in 10 minute (nu ca m-am uitat la ceas). Cind gafaiam extenuata (si de la loviturile repetate la cap, ca doar nu-s de fier) (nota: nu uita data viitoare sa te uiti in spate inainte, ca nu-i de gluma cu contuziile astea) Tennisman ma intreaba: e bine? Deschid un ochi si ma uit la el. Un mare ranjet. Mai baiatule. Eu mai vin pe la tine.

1 comment:

Anonymous said...

esti tare rau... v funny story :)))